fredag 22 juli 2011

Teknikens under

Om jag ska nämna en sak som gör mig irriterad, så är det teknik som strular, havererat eller bara inte fungerar som den är tänkt att göra. Jag gör nu ett tredje försök att posta ett inlägg från en mobil enhet, och funkar inte den här varianten så går jag åter till den strulande laptopen.
Man blir lagom road när bloggerappen inte bara misslyckas att sända, utan även bestämmer sig för att äta upp halva inlägget och göra resten obegripligt! Stort problem? Nej, knappast. Men en nagel i ögat? Ja!
Så...fingrarna korsade och...

3 kommentarer:

  1. Herrueka! Jag gjorde det! Var det en klassisk "datan strular", som för det mesta ursäktat den männskliga faktorn? Nej. Inte kan väl...

    SvaraRadera
  2. Haha, det är bara att erkänna att det i alla fall oftast är mitt fel!

    SvaraRadera
  3. Hmm...*host*. Hittade precis en inställning här som....ja. Jodå, såatt det... My bad.

    SvaraRadera