söndag 2 oktober 2011

Hej

Jag har haft tankar på inlägg varenda dag den senaste veckan, men den bedövande tröttheten/bristande motivationen har behållt dem i huvudet till läggdags.
Så ni får föreställa er inlägg om sjuka-överaktiva barn, trädplantering, lekstugebygge, internetshopping för 236miljoner och riktigt, riktigt vidriga småkryp.
Bra va?

Tack för alla kommentarer som droppar in titt som tätt.
Det är alltid upppiggande när det dyker ner en kommentar i mobilen.

Får se om jag får ork att skriva lite vettigt sen kanske.

4 kommentarer:

  1. Samma här. Mängder av inlägg i huvudet, få i bloggen. Fast läser gör jag i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Undrar vad jag väntar på med mest spänning - de 236 miljonerna eller småkrypen.
    I övrigt - ditt inlägg om Ikeabesöket, är det mest positiva jag hört någon småbarnsförälder beskriva, helt underbart att läsa... Tyvärr har blogspot inte accepterat mina kommentarer, så jag kunde inte kommentera när det var aktuellt

    SvaraRadera
  3. Alla inlägg är bra inlägg;-) Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Jag har hittat hit nyligen och tycker att du skriver fantastiskt bra!
    Skriv när du orkar, bloggen ska inte vara ännu ett hinder att kliva över. Vi finns här och blir glada när dina inlägg kommer. Men skriv för din skull, inte för vår.

    Varmaste kramen

    SvaraRadera