tisdag 4 oktober 2011

Hej igen

Tänkte passa på att tacka Tigrinnan för Awarden, som jag blev tilldelad för ett tag sedan.



För att förtjäna den medföljer uppgift:Länka tillbaka till den som gett mig utmärkelsen, svara på fem frågor samt skicka awarden vidare till fem bloggare som har färre än 100 läsare men förtjänar fler!

Varför började du blogga?


För att se om det kunde göra något för mig att skriva om allt som hänt. Och för att dela historien och vardagen med andra förstås.
 
Vilka bloggar följer du?



Jag följer de som är länkade här bredvid, men även en hel hög som andra länkar till i sin tur. Har inte så bra struktur på det där, och "följer" en del med väldigt olika intensitet. Det mesta handlar om föräldraskap, cancer och vanligt folk.


Vilka favoritfärger har du?

Oj. Helt klart grönt. Och gul-orange höstfärg. Och varmt bruten vit inomhus.


Vilka favoritfilmer har du?


Jag har alltid sett mycket på film, och det finns ju enormt mycket bra att nämna.
Men jag är ju helt fast när det gäller vissa komedier. Har sett Strul så många gånger att jag förbrukat både vhs-band och en dvd med den filmen. Annars så funkar Zoolander, Groundhogday mfl. för det mesta.


Vilket land drömmer du om att besöka?

Vilket land, vilket land... tja Legoland snackas det ju om en del här hemma nu.
Annars så måste man ju besöka spektaklet i väst någon gång. Kanske en klassisk kust - kust roadtrip?




Och så ska ju awarden skickas vidare med.


Jag lägger ingen större tid på motiveringar. Det här är lästvärt!


Tildas resa


Mamma vilja


amningshysteri


Jag är Elisabeth


Bulan & Jag






Klicka. Läs!
Inget att vänta på.
  

1 kommentar: