lördag 2 juni 2012

Minnen

Sitter och läser tillbaka här.
Det har ju faktiskt hänt en del på ett år.
Och i vissa hänseenden, inget alls.

Jag hade verkligen inte tippat på att jag skulle sitta här och kvittra som en tonåring till långt in på småtimmarna. Förälskad.

Att det skulle kännas så rätt. Mitt i det som känns så svårt.

Ni är många som varit här och läst. Kommenterat och peppat. Ganska exakt 100000 på det här året faktiskt.
Det är ju helt galet så många gånger mina ord lästs av någon annan.

Stort tack till alla er som varit med mig. Det har gjort skillnad för mig.

Just nu känns det som den här bloggen gjort sitt för mig. Den har fyllt sin funktion.

Så jag lämnar den så här. Precis som den är. För mig och er andra att läsa.
Vet inte om jag kommer plocka upp den igen. Jag låter det vara öppet.


Jag kommer garanterat fortsätta så här. Upp och ner. Men alltid framåt.
Livet fortsätter. Vare sig vi tror det eller ej.
Och just nu, så tänker jag njuta av vad det bjuder på.

13 kommentarer:

  1. Det gör du rätt i :)
    Igår begravde jag min man, det går inte att föreställa sig hur det känns om man inte varit där.
    Men jag ska också vidare.
    Tack för att du delat med dig, så skönt att känna att vi är fler.
    Mitt hjärta skuttar idag då jag ser att du lever och går vidare.
    Det betyder ju att en dag är jag också där, hur overkligt det än känns i dag.
    Tack/Lisa.

    SvaraRadera
  2. Grattis och all lycka till ER!!! :)

    SvaraRadera
  3. Tack för allt du delat med oss,tankar,känslor,glädje och sorg.....
    Stort Lycka Till framåt, och all glädje till dig!

    Kram Ewa

    SvaraRadera
  4. Jag önskar er all lycka.
    Bamsekram från en okänd

    SvaraRadera
  5. Jippie å grattis! Hoppas förstås att du kanske uppdaterar nån gång då å då här ändå...

    SvaraRadera
  6. Ler när jag läser! Precis som livet kommer att vara för "oss", det går vidare men mer upp och ner än för de flesta... Livet kommer tillbaka, man finner glädjen igen, man känner pirret och framförallt känner man glädjen att planera för framtiden.. Lycka till, kramar från Malin!

    SvaraRadera
  7. En tår i ögat över att hjärtat kan överleva även det värsta och ändå ha utrymme över för lycka, kärlek och skratt.

    Må väl! Njut :)
    Tack för att du delat med dig så här långt!!!

    SvaraRadera
  8. Jag hoppas att vägarna ska leda dig till lycka. Önskar dig och barnen allt gott. Kram

    SvaraRadera
  9. Lev vidare och ta vara på varje sekund. Önskar dig all lycka och ha det så bra i framtiden.
    Lena

    SvaraRadera
  10. Fyll inte livet med dagar. Fyll dagarna ned liv.

    Njut & må gott. Ens ryggsäck blir lättare på vissa sätt med åren.
    Fast tyngre i livserfarenhet & ödmjukhet till livet.
    Helt rätt beslut av dig, å gott folk facebooka inte bort era liv.

    SvaraRadera
  11. Har precis läst hela din blogg i ett svep. Du är fantastisk!

    SvaraRadera
  12. Sv: Tack för dina värmande ord, betyder mkt!
    Och stor kram tillbaka till dig!
    P.S. Njut och lev väl!

    SvaraRadera